استاندار لرستان با صدور پیامی روز معلولین را گرامی داشت.
به گزارش صدای منتقد؛سید سعید شاهرخی استاندار لرستان در این پیام گفت: به نام خداوند مهر و دوستی، ۱۳ آذرماه، روز جهانی گرامیداشت حقوق افراد دارای معلولیت، فرصتی ارزشمند است برای بازاندیشی در مسئولیتهای اجتماعی و اخلاقیمان نسبت به جامعهای که در آن زندگی میکنیم.
معلولین عزیز مایه افتخار جامعه هستند و با ارادهای مثالزدنی و تواناییهای منحصر بفرد، نشان دادهاند که محدودیتها هرگز مانع پیشرفت و تعالی انسان نیست.
این عزیزان الگویی از استقامت و تلاش برای همگان هستند و حضور فعال و پررنگشان در عرصههای مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی نشان از تواناییهای بینظیر آنان دارد.
اینجانب، به عنوان استاندار لرستان، خود را متعهد میدانم که همراه و همگام با مردم فهیم استان، گامهایی عملی برای ارتقای کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت برداریم و شرایطی فراهم کنیم که فرصتهای برابر برای شکوفایی و رشد تواناییهای خود داشته باشند. این امر نه تنها وظیفه انسانی و اخلاقی ماست، بلکه باعث میشود جامعهای پایدارتر و همبستهتر داشته باشیم.
به نوبه خود، این روز را به همه افراد دارای معلولیت، خانوادههای گرانقدرشان و تمامی فعالان حوزه حمایت از این عزیزان تبریک میگویم و امیدوارم با همبستگی و تلاشهای مشترک، شاهد جامعهای فراگیر، پویا و مهربان باشیم.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد