به گزارش صدای منتقد؛ سردار ” يحيي الهي” فرمانده انتظامي استان در حاشيه اين مراسم در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگاه خبرگزاري پليس، ضمن تسليت بمناسبت شهادت شهيد جمهور آيت الله رئيسي، و ديگر شهداي راه خدمت طي سخناني اظهار داشت: امروز مجموعه انتظامي با تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و شهداي راه خدمت بيشتر از گذشته در راه خدمت به مردم تلاش مي کند و آماده است براي خدمتگزاري بيشتر به مردم جانفشاني کند.
سردار الهي با اشاره به اين که راه شهدا بخصوص شهداي خدمت ادامه دارد گفت: فرزندان امام در انتظامي و در اقصي نقاط کشور جان خود را به دست گرفتند تا به مردم کشور خدمت کنند و در جهت آسايش و آرامش مردم تلاش مي کنند و وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته تا انقلاب به مسير نوراني خودش ادامه دهد.
فرمانده انتظامي استان لرستان اضافه کرد: اميدواريم خداوند متعال فرصت خدمتگزاري را از ما نگيرد و همچنان در کسوت سربازي در چنين ايامي گردهم آييم و با آرمان هاي بلند شهدا و امام شهدا تجديد ميثاق کنيم.
انتهای پیام
خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد