دوره آموزشی تشریفات و آداب پذیرایی در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان به همت بهروز بالاوندی مدیر شعب و برنامه ریزی واحد آموزش سرکار خانم کمالوند به مدرسی محمد ایروانی ، مدرس گویندگی و فن بیان ، سخنوری ، آداب معاشرت وتشریفات با حضور همکاران بانکیار و خدماتی برگزار شد.
به گزارش صدای منتقدبه نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان ، دوره آموزشی” تشریفات و آداب پذیرایی” در راستای توانمندسازی و حرفهمندی کارکنان خدمات، نظافت و تشریفات مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان برگزار شد.
درایتدای برگزاری دوره ، بهروز بالاوندی مدیربا اخلاق و پرتلاش شعب بانک رفاه استان با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه سازمانی کارکنان خدمات گفت: همه در کنار هم باید به خوبی و درستی کارهای خود را انجام دهیم تا بتوانیم به اهداف سازمان دست یابیم.
وی با تاکید بر اینکه یکی از ارکان اساسی و مهم سازمان نیروهای خدمات هستند تصریح کرد: رفتار و نگاه ما باعث می شود در هر شغلی که هستیم به آن هویت دهیم. جا دارد در این فرصت از تک تک نیروهای خدمات قدردانی نمایم.
بالاوندی در پایان یادآور شد: زمانی سازمان پیشرو خواهد بود که تمام ارکان سازمان پیشرفت کنند و درکنار همدیگر بتوانیم به تعالی سازمان دست پیدا کرده و فرهنگ سازمانی را هم ارتقاء دهیم..
این کارگاه آموزشی حضوری یک روزه اصول و فنون پذیرایی و آداب تشریفات در ادارات و نحوه رفتار، پذیرایی در جلسات گوناگون با تعداد افراد مختلف، تشریفات آبدارخانه، اصول معاشرت (اتیکت رفتاری) با مدیران و میهمانان و سایر همکاران، نظافت محیط کار و بهداشت ابزار، آراستگی ظاهر و استانداردهای یونیفرم، نحوه رفتار و اخلاق حرفه ای و نیز بررسی مشکلات و چالش های موجود در هنگام پذیرایی به صورت تئوری، عملی و کاربردی توسط آقای محمدایروانی مدرس دوره فن بیان و تشریفات مطرح شد..
همچنین سرکار خانم کمالوند رئیس واحد آموزش مدیریت شعب با بیان اینکه نحوه عملکرد صحیح کارکنان خدمات میتواند چهره بهتری از سازمان به نمایش بگذارد؛ از کلیه کارکنان بانک رفاه کارگران لرستان ن که مجاهدانه در راستای تحقق اهداف سازمان تلاش میکنند؛ تشکر کرد.