در تماس تلفنی استاندار لرستان با وزیر راه و شهرسازی بر فعال شدن ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود تأکید شد.
به گزارش صدای منتقد ؛ در تماس تلفنی فرهاد زیویار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود بر مورد حمایت بودن این پروژه ی مهم توسط دولت و فعال شدن آن پس از تعطیلات نوروز تأکید شد.
در این تماس مشکلات فروش نفت که منبع اصلی تأمین اعتبار ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود می باشد، دلیل عمده ی وقفه ی کوتاهی بود که برای آن به وجود آمد که با پیگیری استاندار لرستان و دستور وزیر راه و شهرسازی منابعی برای فعالیت مجدد آن در نظر گرفته شده است.
ابر پروژه ی راه آهن خرم آباد به دورود طی 12 ماه 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به اذعان وزیر راه و شهرسازی و استاندار با توجه به سنگینی آن به ویژه حجم بالای مسیر کوهستانی و تعداد تونل زیاد و به نسبت سال های گذشته از زمان شروع آن و مشکلات اعتباری سد راه قابل قبول می باشد.
در این تماس تلفنی همچنین در مورد خساراتی که پس از بارندگی های هفته ی اول فرودین ماه به محور خرم آباد به پلدختر به وجود آمد بحث و تبادل نظر شد.
براین اساس خسارات وارد شده در استان برآورد خواهد شد تا در سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان برای جبران آن تمهیدات و دستورات لازم وزیر لحاظ شود.
انتهای پیام
خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد