بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به مناسبت فرارسیدن سال۱۴٠۳پیام تبریکی صادر کرد.

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

باشد که در این ایام بهاری، چراغ دلتان برافروخته و روزهایتان به کام باد

به گزارش صدای منتقد، درسالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه همکاران و کارکنان گرامی توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده بانک معظم رفاه کارگران را تحقق بخشیم. فرصت را مغتنم شمرده، هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» را به همه ی مردم شریف استان، همکاران ارجمند و جامعه هدف مشتریان معزز بانک رفاه کارگران استان لرستان تبریک عرض میکنم.

در آستانه نوروز باستانی و فرا رسیدن بهاری تازه در کارنامه تلاش‌های جانانه خانواده بانک رفاه کارگران. استان لرستان ثبت شد که توانستیم یک سال دیگر قدر و ارزش یکدیگر و در کنار هم بودن را به تجربه بیاموزیم و هم‌دل، هم‌فکر و همراه، افتخارات بی‌نظیری را با لطف و عنایت پروردگار منان احراز کنیم که نیل به آن‌ها، تنها در نتیجه سخت‌کوشی، انعطاف‌پذیری، آینده‌نگری و همدلی شما عزیزان محقق گردید.

در این میان، بدون شک اعتماد و اطمینان جامعه بزرگ هدف مشتریان مکرم ، به خدمت‌گزاران خود در بانک رفاه کارگران ، هم‌چون همیشه نقشی بی‌بدیل ایفا نمود؛ چرا که در تمام طول سال گذشته با تکیه بر اعتماد مشتریان بعنوان بزرگترین سرمایه مادی ومعنوی بانک توانستیم گام‌های ارزنده‌ای در مسیر پیشرفت برداریم و بکوشیم آن‌گونه باشیم که شایسته این عزیزان است.

از زحمات تک تک همکاران محترم قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی، در سایه حجت بر حق حضرت صاحب الامر آرزومندم، امید که سال نـو، به همـت کـوشش و جـوشش اعـضای خـانواده پـرمهـر بانک رفاه کارگران ، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور عزیـزمان به ارمغـان آورد.

صحـت، سلامـت، امیـد و حـرکت بـرای یکایـک شمـا اعضـای خانـواده بـزرگ بانک رفاه کارکران رادر سراسر کشوروبه خصوص استان لرستان آرزومندم.

بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان