به گزارش صدای منتقد ؛دکترعلی دولتشاهی، خیر خرم آبادی ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به ارزش ۲۳ میلیارد تومان را به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا کرد.
وی افزود:لرستان در حوزه بهداشت و سلامت با توجه محرومیت های تاریخی و برخی الزامات در بودجه دولتی همواره در تنگنا قرار دارد و با بودجه قطره چگانی دولتی این مشکلات همواره انباشته می شود و بر آن شدیم در حوزه سلامت وکمک بعه زیر ساخت های درمانی وبهداشتی با خرید آمبولانس کمی از زیر ساخت های فیزیکی ضعیف حوزه بهداشت ودرمان را رفع کنیم .
دکتر دولتشاه افزود: در راستای ارج نهادن به زحمات طاقت فرسای کارگران،خدماتی شهرداری های استان به مناسبت بهار قرآن و بهار طبیعت به دو هزار نفر از کارگران شهرداری های استان مبلغ یک میلیون تومان هدیه میدهم.
وی در خصوص خبرخیرخواهانه سوم گفت: تعداد یکصد نفر از محکومین جرایم غیر عمد و بدهکاران در زندانهای استان را آزاد می کنم.
دکتر دولتشاهی باتبریک حضور پر شورمردم انقلابی٬ ولایتمدارومظلوم لرستان ونامزد های انتخاباتی در دواردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از منتخبین مردم در لرستان و کاندید های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی خواست برای توسعه لرستان وحضوری تاثیر گذار در صندلی سبز از هیچ کوششی فرو گذار نباشند.
علی دولتشاهی چه زیباشناسانه گفت : من معامله با خدا کرده ام و انتظار ندارم یک تشکر خشک و خالی از من داشته باشند ، معامله ام با خداست و ان شاء الله خداوند کمک کند بتوانیم رضایت مردم را به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر کنیم نه اینکه باعث شویم رنجی به رنج های مردم اضافه شود . دکتر دولتشاهی باتبریک حضور پر شورمردم انقلابی٬ ولایتمدارومظلوم لرستان ونامزد های انتخاباتی در دواردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از منتخبین مردم در لرستان و کاندید های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی خواست برای توسعه لرستان وحضوری تاثیر گذار در صندلی سبز از هیچ کوششی فرو گذار نباشند.
علی دولتشاهی، خیر خرم آبادی نیز هدف از این عمل خداپسندانه را کمک به بهداشت و درمان استان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، صد زندانی جرائم غیر عمد نیز در هفته نیکوکاری آزاد می شوند و در آستانه ماه مبارک رمضان هم دو هزار کارت هدیه یک میلیون تومانی به نیروهای خدماتی و پاکبانان شهرداری های استان اهدا خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم اهدای این آمبولانس ها گفت: شش دستگاه از آنها به اورژانس خرم آباد و مابقی به شهرستانهای دلفان، سلسله، چگنی و بخش بیرانشهر هر کدام یک دستگاه تحویل داده شد.
بهرام دلفان اظهارداشت: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی لرستان تنها چهار دستگاه آمبولانس تهیه کرد که با اهدای این تعداد آمبولانس خیر نیک اندیش، تحول خوبی در مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ رخ خواهد داد.
انتهای پیام
خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد