به گزارش صدای منتقد ؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با تاکید بر ضرورت دقت در انتخاب افراد شایسته اظهار داشت: اصل مشارکت و انتخاب افراد شایسته و صالح امر بسیار مهمی است تا کسی که انتخاب می شود به طور عملی، زبانی و رفتاری به ارزش های انقلاب پایبند باشد.

وی افزود: پایبندی به اصل مترقی ولایت فقیه، ساده زیستی، داشتن ایمان و تقوا و پایبندی به قانون باید در انتخاب فرد شایسته مورد توجه باشد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: باید توانایی و دانایی لازم برای انجام وظیفه در افراد داوطلب نمایندگی مجلس وجود داشته باشد و حامی عدالت و حامی محرومان و عامه مردم در تمامی طرح ها و لوایح باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در عین حال نماینده مجلس باید با شخصیتی نفوذ ناپذیر راه هر گونه فساد را در طرح ها و لوایح مجلس ببندد و با تلاشی شبانه روزی همواره مدافع منافع ملی و استانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید پیگیر مطالبات اساسی استان باشند گفت: یکی از علل عقب ماندگی برخی استان ها عدم روحیه همکاری نمایندگان با همدیگر و با دو قوه دیگر است در صورتیکه بسیاری استان های پیشرفته توانسته اند هماهنگی خوبی بین مجمع نمایندگان و نمایندگان با ۲ قوه دیگر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آینده برای ایران اسلامی روشن است گفت: ایران محور مقاومت و مانع نظم جهانی مورد قبول آمریکا است به همین دلیل مانع تحقق اهداف دشمنان شده و آنها را به عقب رانده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف بیان کرد: ما داشته های غنی معنوی، فرهنگی، منابع فراوان و مردمی با ایمان و سطح هوشی بالا داریم که در عرصه های علمی و فناورانه مانع تحقق اهداف دشمنان شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین اضافه کرد: تا تربیت اسلامی حاکم و فضای حقیقی و مجازی از اهانت ها، توهین و بداخلاقی پاک نشود ، امام عصر ظهور نخواهند کرد .

وی همچنین با اشاره به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان عج گفت: این افراد تلاش می کنند تا تعدادی که قصد آسیب زدن به ملت و نظام را دارند شناسایی شوند.

وی با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات خبرگان رهبری نیز بیان کرد: در کنار شرکت در دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت در ششمین دور مجلس خبرگان رهبری نیز دارای اهمیت است چون کار این مجلس تعیین ولی فقیه و نظارت بر کار وی می باشد.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد