استاندار لرستان از افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای طرح تام خبرداد.

به گزارش صدای منتقد ؛ فرهاد زیویار  در حاشیه دیدار با ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی که  به منظور بررسی پرداخت تسهیلات طرح تام و حمایت از برخی از واحدهای تولیدی استان انجام شده بود، اظهار کرد: در این دیدار و به دنبال رایزنی های انجام شده مقرر شد بانک ملی ایران اقدامات لازم را برای تسریع در روند اجرای طرح تام وپرداخت  تسهیلات به واحدهای تولیدی استان  انجام دهد.

استاندار لرستان افزود: در این جلسه همچنین خواستار افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله نساجی بروجرد شدیم که با موافقت مدیرعامل بانک ملی برای پیگیری و تسریع در روند پرداخت آن مواجه شد.

زیویار گفت:طرح تام در راستای تأمین و حمایت مالی از واحدهای استانی پیرو قرارداد بین بانک ملی، شرکت ایمیدرو و واحد طرح و برنامه وزارت صمت می باشد.

وی تصریح کرد: در راستای این طرح 20 واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات مشمول این طرح می باشند که تا کنون سه واحد مبلغ 900 میلیارد ریال را در قالب این طرح دریافت کرده اند.

زیویار بیان کرد: تعداد 17 واحد تولیدی و صنعتی دیگر مشمول این طرح در لرستان در صف انتظار هستند که پس از دیدار امروز روند دریافت تسهیلات آنها نیز سرعت بیش تری خواهد گرفت.

گفتنی است استانداری لرستان، برای این 17 واحد تولیدی مبلغ 1260 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام در نظر گرفته شده است که زمینه ی اشتغال 3هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام