در راستای احیا وکمک به رونق تولید مدیر عامل بانک رفاه کارگران از شرکت صنایع غذایی دامون زاگرس بروجردبازدید کرد.

به گزارش صدای منتقد ؛ اسماعیل لله گانی  مدیرعامل بانک رفاه کارگران وهیات همراه در راستای سفر وزیر تعاون کارورفاه اجتماعی و احیای شرکت های استان وکمک به توسعه وگسترش هلدینگ های اقتصادی استان لرستان ازشرکت صنایع غذایی دامون زاگرس بروجرد جهت تعامل واحیای صنایع و هلدینگ های اقتصادی استان در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در حمایت از رشد تولید واحیای صنایع استان بازدید کرد.

در این دیدار مدیر عامل بانک رفاه کارگران با اشاره به نقش موثر بانک رفاه کارگران ومدیران ارشد آن به حمایت از رشد تولید وکمک به احیا وپویایی صنایع وشرکت های تولیدی وصنعتی استان، شرکت زاگشیر بروجرد را یک شرکت تولیدی نوپا وبسیار پویا عنوان کرد وحمایت خود را از این شرکت در راه رشد تولید اعلام ودر چارچوب سیاست های اعتباری بانک معظم رفاه ونگاه ویژه مدیران بانک به مقوله حمایت از کارخانه های پویا اعلام کرد.

وی افزود: بانک رفاه برای اولین بار در شبکه بانکی، گواهی سپرده خاص منتشر کرده است که با توجه به سیاست های بانک مرکزی در کنترل نقدینگی و کاهش تورم، واحدهای اقتصادی و تولیدی می توانند از این اوراق برای تأمین اعتبار استفاده و نیاز سرمایه در گردش را برطرف کنند .
دکتر لله گانی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همکاری با واحد های تولیدی بسته های متنوعی از خدمات ریالی، ارزی، اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و … برای فعالیت های توسعه ای بنگاه های اقتصادی تهیه و عرضه می کند و برای کارکنان این مجموعه‌های اقتصادی نیز بسته های جداگانه در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: شرکت صنایع غذایی دامون زاگرس بروجرد یکی از شرکت های نوپا ومستعدد استان  است که زمینه ایجاد اشتغال وصدارات  را فراهم کرده است و بانک رفاه کارگران تلاش می کند در کنار این مجموعه نوپا، به رشد و توسعه بیشتر آن کمک کند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه خدمت رسانی به مشتریان را به طور کامل و جامع در نظر می گیرد. در خدمت رسانی به مشتریان حقوقی، خدمات و محصولاتی برای شرکت ها و واحد های تولیدی، کارکنان آنها و مشتریان شرکت ها در نظر گرفته می شود تا زنجیره تأمین را پوشش دهد.

وی ادامه داد: خدماتی نظیر تأمین مالی طرح ها و پروژه ها، استفاده از اوراق گواهی خاص، عام و گام در اجرای طرح های توسعه ای، خدمات ارزی برای تأمین مواد اولیه و واردات و ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی برای مشتریان طرف قرارداد شرکت ها، در برنامه های بانک رفاه گنجانده شده است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران لرستان تصریح کرد: نظم ودیسپلین شرکت زاگشیر بروجرددر بین شرکت های تولیدی زبانزدوتکنولوژی این شرکت وتولید محصولات آن در حد شرکت های، صنعتی وبرند های خاص جهانی است.

مهندس محمدیان مدیر عامل شرکت صنایع غذایی دامون زاگرس بروجردهم این شرکت را از شرکت های زیر مجموعه شتا عنوان کرد وخواهان تعامل چند سویه وبرد برد بانک رفاه کارگران واین شرکت در حمایت از صنایع پویا ونوپا استان شد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم شتا وبینیاد مستضعفان، بعنوان کارتل های بزرگ اقتصادی وصنعتی کشور سرمایه گذاری در منلطق محروم وکمار توسعه یافته است وزاگشیر بروجرد می تواند یک نماد موفق اقتصادی برای لرستان باشد.

مدیرعامل کارخانه شیرخشک بروجرد عنوان کرد: طرح توسعه پیش‌بینی‌شده این کارخانه شامل تولید 10 نوع محصول و انواع پودرهای مشتق‌شده از شیر است که در صورت حمایت بانک رفاه به مرور زمان طی دو سال آینده محقق می‌شود.

وی اشتغال‌زایی کارخانه شیرخشک بروجرد را در فاز اول ۱۱۰ نفر دانست و بیان کرد: میزان اشتغال‌زایی این کارخانه در فازهای بعدی به بیش از۲۰۰ نفر می‌رسد.

شرکت دامون زاگرس  یکی از شرکت های صادر کننده شیر خشک و…است که صادارت این شرکت ازافتحار ملی برای کشور است. ودر صورت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش وسرمایه ثابت از بانک رفاه کارگران که ازبانک های موفق وحامی صنایع است صادارات شیر خشک و دیگر محصولات زاگشیر تا نیمه اول 1404فاز دوم افتتاح شود

در این دیدار قزل بیگلو معاونن اعتباری مدیر عامل ٬کرمی مدیر روابط عمومی ٬پناهنده مدیر امور ناحیه سه٬کشاورز مدیر ارزی ٬یاراحمدی مشاور مدیر عامل وبالاوندی مدیر شعب استان دکتر لله گانی را همراهی کردند.

انتهای پیام

خبرنگار ؛امیر محمود داودی نژاد