بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استات لرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی وخبری صدای منتقد ؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران ،عابدی رئیس سازمان،12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان ایران و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:به فرموده امام خمینی(ره) که انقلاب اصیل ما،جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله(ص) است .خدای متعال را سپاسگزارم که همیشه مردم استان لرستان با ایمان و وحدت کلمه و با حضور پرشور و انقلابی و با اتحاد و یکپارچگی در راه اعتلای انقلاب گام برمی دارند .12 بهمن این روزتاریخی و طلوع آفتاب معنویت،سرآغاز بازگشت شکوه و عظمت الهی به ایران و پرشکوه ترین استقبال تاریخی می باشد.

دهه فجر یادآور رشادت‌ها، غیرت و حماسه آفرینی تمامی کسانی است که شجاعانه بیرق آزادیخواهی را برافراشتند و با ایثار و از جان گذشتگی،  گل واژه آزادی را به ارمغان آوردند.

امروزه  ایستادگی محور مقاومت در برابر جبهه کفر در منطقه که باقدرت ایمان توانسته اند، تصور شکست ناپذیری  رژیم جعلی صهیونسیت و هم پیمانانش را در هم شکنند از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک، به ملت شهید پرورو شریف ایران اسلامی و لرستان و همکاران معزز بانک رفاه کارگران  و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، به ویژه شهدای بانک رفاه کارگران، از خداوند متعال پیروزی و سربلندی بیش از پیش انقلاب اسلامی ایران و  هموطنان عزیز را در عرصه‌های مختلف در ظل توجهات امام زمان (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/