– فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳۲ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار”یحیی الهی” درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان، ماموران پلیس آگاهی طی ۲۴ ساعت گذشته طرح مبارزه با سارقان را به اجراء گذاشتند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳۲ سارق که در زمینه سرقت های منزل، احشام، مغازه، خودرو و مالخری فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر و از مخفیگاه آنان ۳ دستگاه خودرو دارای دستور توقیف، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۰ راس احشام مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان از شهروندان خواست، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان با کارکنان انتظامی همکاری کنند تا همواره موجبات نا امنی برای مخلان نظم و امنیت به خصوص سارقان فراهم شود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد