مدیرکل استاندارد لرستان گفت: با دستور استاندار محترم لرستان ، معاونت توسعه و منابع استانداری لرستان مامور بررسی مشکلات حقوقی مدیران کنترل کیفیت استان لرستان گردید.
به گزارش پایگاه خبری ثحلیلی صدای منتقد ،وحید والیزاده مرادی مدیرکل استاندارد لرستان گفت : در پی برگزاری همایش بزرگ مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی خدماتی استان در روز ملی استاندارد و مطرح شدن مشکلات این عزیزان در بحث انعقاد قرارداد با کارفرمایان ، در نامهای از استاندار محترم لرستان درخواست نمودیم تا موضوع توسط ایشان مورد پیگیری قرار گیرد.
وی افزود: استاندارمحترم لرستان به محض دریافت این نامه در دستوری معاونت محترم توسعه و منابع استانداری را مامور نمودند موضوع تا نتیجهگیری نهایی مورد پیگیری قرار گیرد.
والیزاده مرادی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندارلرستان پیرامون مساله یادشده تصریح کرد: در جلسهی امروز که با ریاست معاونت محترم توسعه و منابع استانداری و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد تاکید شد با توجه به مسئولیت حقوقی و اجرایی سنگین مدیران کنترل کیفیت ، هرچه سریعتر موضوع حقوقی انان میبایست برطرف گردد که حل این مساله به صورت جدی در طول ایام آینده در حال پیگیری میباشد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد