فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری 2 سارق و کشف 5 خودوری مسروقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از نقاط این شهرستان، بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 15 خرم آباد با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق سابقه دار شدند که با هماهنگی قضائی طی 2 عملیات جداگانه متهمان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه در تحقیقات اولیه سارقان به 5 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند گفت:تعداد 4 دستگاه خودرو به مالباختگان تحویل شده است.
سرهنگ قاسمی در پایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه فعالیت های مجرمانه را به آنان نخواهد داد تصریح کرد: شهروندان هرگونه موراد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد