مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از اعزام ۱۵۰ دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع دلفان خبر داد.
به گزارش صدای منتقد،محمدکریم خورشیدوند در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیریهای استاندار و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان، ۱۵۰ دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران جمعه سیزدهم مردادماه به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام میشوند.
وی اضافه کرد: در این برنامه که در قالب ۱۳ تیم اعزامی خواهد بود، خدماتی از جمله سلامت، عمرانی، کارآفرینی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و دامپزشکی به مردم این منطقه ارائه میشود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: هماهنگیهای لازم برای محل اسکان و اجرای برنامههای خدماتی انجام و این برنامه در راستای برنامههای قرارگاه محرومیت زدایی که از سیاستهای اصلی دولت انقلابی است انجام خواهد شد.
خورشیدوند اظهار کرد: از همکاری بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، اوقاف و خیریه و آموزش و پرورش برای فراهمسازی بسترهای این برنامه تشکر میشود.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد