– معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان اعلام کرد: ساعت کاری ادارات استان تا پایان مهرماه جاری تغییر می کند و روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
به گزارش روز شنبه صدای منتقد از روابط عمومی استانداری لرستان حمید کشکولی افزود: بر این اساس تا پایان مهرماه، ساعت کاری ادارات لرستان از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ تعیین و روزهای پنجشنبه تعطیل شده است.
وی ادامه داد: تغییر ساعت کاری ادارات استان برای تمامی دستگاههای اجرایی به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس، بیمارستانها، بانکها و بخشهای عملیاتی دارای نوبتکاری همچون خدمات شهری شهرداریها طبق ساعت اعلام شده خواهد بود و روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.
وی تاکید کرد: نظارت کامل بر بخشنامه ابلاغی بر عهده مدیران دستگاههای اجرایی است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد