استاندار لرستان گفت :رسیدگی به مشکلات واحدهای راکد و نیمهتمام باید در اولویت همه مسئولان باشد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد،فرهاد زیویار در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لرستان به ضرورت رفع موانع تولید در این استان تأکید کرد و اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات واحدهای راکد و نیمهتمام باید در اولویت همه مسئولان باشد.
وی با بیان اینکه فواصل زمانی برای برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان کاهش یابد، افزود: میزان تحقق مصوبات در جلسات قبلی این ستاد در جلسات جدید مطرح شود.
استاندار لرستان با تأکید به اینکه مردم این استان باید شاهد اشتغال در صنایع مختلف باشند، عنوان کرد: ما با تمام توان مشکلات صنایع راکد، تکمیل طرحهای نیمهتمام و ناتمام در سطح لرستان را پیگیری میکنیم.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان کشوری و استانی پیرامون ایجاد اشتغال در لرستان بیان کرد: امیدواریم این جلسات نتیجهبخش باشد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد