استاندار لرستان گفت: تلاش دستگاه های اجرایی در جذب و پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه مثبت و مطلوب ارزیابی می شود.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتفد از روابط عمومی استانداری لرستان “فرهاد زیویار” در نشست شورای بانک ها و دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: دوره کاری جاری متفاوت از دوره های گذشته و تلاش ها و زحمات بیشتر شده است اما نتیجه آن که ارائه خدمات بهتر به مردم و رشد کشور است حائز اهمیت می باشد.
وی اظهار داشت: همچنین اعتبارات در قالب ماده ۵۶ به منظور تسریع روند ساخت بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی نیایش خرم آباد پرداخت شده است.
وی گفت: تلاش دستگاه های اجرایی در جذب و پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ مثبت است و امیدواریم بخش اندکی از اعتبارات تخصیص یافته که مربوط به برخی از دستگاه های اجرایی می باشد تا پایان شهریورماه جاری پرداخت شود.
زیویار با اشاره به اینکه لرستان نخستین استان در پرداخت اعتبارات تکمیل پروژه های عمرانی است ادامه داد: در کنار هم و با تلاش مضاعف می توان به رشد و توسعه اقتصادی لرستان کمک کرد.
تبصره ۱۸ تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد