سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت :بهره برداری و مدیریت مصرف شرکت برق لرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهران امیری با اعلام این خبر گفت: شرکت توانیر ، شرکت های توزیع نیروی برق استانها را مورد ارزیابی قرار داده است.
وی افزود : : ارزیابان شرکت توانیر در خصوص نحوه برنامه ریزی و آمادگی برای عبور از اوج بار تابستان 1401ر، روزهای 23 و 24 خرداد ماه سالجاری ، برنامه ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق لرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.
وی ادامه داد: حوزه های بهره برداری و مدیریت مصرف مورد ارزیابی و بازدید میدانی قرار گرفت.
امیری گفت با بیان اینکه از نکات حائز اهمیت این ارزیابی؛ بازدید میدانی از بانک ها و ادارات و کنترل نحوه همکاری و کاهش مصرف آنها صورت گرفت اظهار داشت : متاسفانه بیشتر بانک ها در خصوص بهینه نمودن مصرف برق همکاری لازم را نداشتند لذا تذکرات لازم توسط همکاران ارزیاب توانیربه بانک ها داده شد و مقرر گردید بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران ، مدیریت مصرف برق ، لیست بانک هایی که برنامه خاموشی ادارات و کاهش مصرف را رعایت نمی کنند تهیه و نسبت به قطع برق آنها اقدام شود.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان در پایان گفت: در مجموع سایر برنامه ها و عملیات که در حوزه بهره برداری و مشترکین تعریف شده بود مورد رضایت ارزیابان قرار گرفت.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد