تشکیل ۵۵۸۷ فقره پرونده برای صدور اسناد اراضی کشاورزی لرستان/مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از تشکیل ۵۵۸۷ فقره پرونده برای صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش صدای منتقد از لرستان، علی‌اکبر باقری اظهار کرد: سال گذشته ۵۵۸۷ فقره پرونده توسط متقاضیان صدور اسناد اراضی کشاورزی در واحدهای ثبتی لرستان تشکیل شده که نسبت به سال گذشته رشدی قریب به ۱۰۰۰ درصد داشته است.

وی ادامه داد: در بین شهرستان‌های استان، بیشترین رشد مربوط به شهرستان الشتر با تشکیل ۱۷۲۱ فقره پرونده جهت صدور سند قطعات اراضی کشاورزی بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با تبیین اهمیت صدور سند قطعاتی و شش‌دانگ جهت قطعات کشاورزی، بیان کرد: با توجه به اعتبارات ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جمعاً بیش از ۷۴ میلیارد تومان قرارداد جهت تهیه نقشه اراضی کشاورزی لرستان و تشکیل پرونده برای متقاضیان با شرکت‌های واجد صلاحیت برای شهرستان‌های استان منعقد شده است.

باقری تصریح کرد: شرکت‌های طرف قرارداد تاکنون در شهرستان‌های رومشگان، خرم‌آباد، دورود، الیگودرز و کوهدشت مستقر و نسبت به انجام عملیات نقشه‌برداری و تشکیل پرونده اقدام می‌کنند، از مردم و کشاورزان تقاضا می‌شود از این فرصت ویژه جهت سنددار کردن اراضی کشاوری استفاده کنند. 

 

خبرنگار: سجادجوانمرد