فرماندار سلسله در نشست شورای اداری شهرستان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه مبارک فجر امسال توسط مدیران دستگاه ها، گفت: باید نعمات و خدمات انقلاب برای مردم تبیین شود

 

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد،میلاد شرفی فرماندار سلسله گفت: به دنبال این هستیم که برای کاربردی کردن جلسات و رفع مشکلات شهرستان به صورت ریشه ای از حضور مدیران کل استانی بهره مند شویم تا تصمیم گیری های بهتری صورت گیرد و خروجی اثربخش تری از برگزاری جلسات داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون با چالش هایی مواجه شده که نمونه اخیر آن اتفاقات و وقایع اخیر بود اما با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و همدلی و بصیرت مردم امروز ایران اسلامی یکی از قطب های منطقه خاورمیانه است که در راس حکومت آن خدامحوری و مردم سالاری است.

فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم برگزاری متفاوت تر و پرشورتر برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان، عنوان کرد: باید در این ایام گزارشات عملکرد امیدبخش از سوی مدیران دستگاه ها منتشر شود و راه های رفته برای مردم بازگو و دستاوردهای انقلاب تبیین شود تا قدر نعمت هایی را که داریم بدانیم و شاکر باشیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در آسمان شهرستان و پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در شهرستان، گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان باید آمادگی مقابله با هرگونه مشکلات ناشی از بارش ها را داشته و تا رسیدن به وضعیت پایدار در همکاری مستمر با فرمانداری باشند.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به بازدید رئیس سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی چابهار و رئیس مجموعه تحفه از شرکت آبزی اکسیر کوثر(احرار کهمان)، نگاه مثبت آنها به سرمایه گذاری در این شهرستان را گام مهمی در جهت توسعه صنعت آبزی پروری و رفع مشکلات پیش روی این مجموعه عنوان کرد که باید از این فرصت به نحو احسن بهره برد.

وی با قدردانی از فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در راستای آبرسانی به ۱۲۵ روستای منطقه کهمان و امیر از مدیرعامل آب و فاضلاب استان خواست تا جهت رفع مشکلات آب شرب برخی مجتمع های آبرسانی روستاهای شهرستان(مجتمع آبرسانی جهان آباد و مجتمع آبرسانی کرکر) نهایت تعامل را با مجموعه شهرستان داشته باشد.

 

سجادجوانمرد /خبرنگار