رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.

واکنش مبهم تاج به سوالی درباره برکناری افشاریان

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان لرستان در حالی با تنها یک نامزد که ولی‌الله خسروی بود به پایان رسید و این چهره برای دومین مرتبه متوالی برای چهار سال در راس فوتبال استان لرستان قرار گرفت که مهدی تاج در پایان این انتخابات درباره مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد.
یکی از سوالات مطرح شده توسط امیر محمود داودی نژاد صاحب امتیاز پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی اشتباهات داوری و احتمال تغییر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران بود که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به آن نداد.
تاج در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« باید ابزار داوری را فراهم کنیم. اگر اشتباهات تاثیرگذار زیاد باشد باید به سرعت مدیران فدراسیون به دنبال وی ای آر باشند و این کار را داریم انجام می‌دهیم. موانعی وجود دارد که درحال برطرف کردن آنها هستیم.»
او ادامه داد:« خود من وقتی می‌خواستم برای ریاست فدراسیون انتخاب شوم سه چهار قول دادم که الان همه انتظار دارند به آنها عمل کنم. یکی سرمربی تیم ملی بود که تا آمدم بدون فوت وقت با وجود اعتراضاتی که وجود داشت آن را انجام دادم. یکی بحث صدور مجوز حرفه‌ای است که این کار انجام می‌شود و باید ما رفع تعلیق بشویم. خیلی بد است که اطراف ما همه خودشان باشگاه‌هایشان را بتوانند ممیزی کنند و ما را تعلیق کنند. این تعلیق باید شکسته شود. یکسال بود که به دو ماه تبدیل شد و این دو ماه هم 15 روزش گذشته و به امید خدا این رفع تعلیق را انجام می‌دهیم.»
ریاست فدراسیون فوتبال سپس به بحث VAR پرداخت و با اشاره به اهمیت آن اضافه کرد:«سومین مسئله، مسئله وی ای آر است. این خیلی مهم است. اگر لیگ ما در هفته‌های اخیر با تماشاچی بود، بعضی از اشتباهات داوری برای ما موانع جدی فراهم می‎‌کرد. ما باید تلاش کنیم وی ای آر را فراهم کنیم و این کار را هم انجام خواهیم داد.»