در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم خیبر خرم‌آباددر ورزشگاه تختی خرم آباد در برابر تیم چادرملو اردکان در یک نمایش ضعیف بدون گل متوقف شد.
به گزارش صدای منتقد،خیبر خرم آباد که این فصل با ترمیم خط دفاعی ودروازبان خود پاشنه آشیل فصل گذشته خود را به نقطه قوت تبدی کرده بر خلاف فصول گذشته که خط حمله زهردار و آتشین را دارا بود این فصل خط حمله و هافبک های این تیم جز ضعیف ترین خطوط حمله لیگ یک بوده ومتاسفانه علیرغم هزینه های هنگفت بازیکنان میانی و حمله خیبر به هیچ وجه در حد نام و آوازه خود و خیبر ظاهر نشده و با نمایش ضعیف و دور از انتظار با پوکر خانگی در بازی با چادرملو عملا نشان دادند با این روند کار سختی برای صعود خواهند داشت.
خیبر که در دو فصل کذشته به ترتیب با عارف رستمی و شهرام سالاری صاحب آقای گل مسابقات بود این فصل با زدن تنها 5گل یک شروع ناامیدکننده وعجیب داشته و در صورت تداوم این نقطه ضعف بزرگ کار شاگردانفراز کمالوند برای صعود بسیار سخت و تقریبا دست نیافتنی خواهد شد .
ضمن اینکه در بازی با چادرملو خیبر بسیار خوش شانس بود که مهاجمان تیم حریف قدر موقعیت های گلزنی طلایی خود را ندانسته وگرنه یک شکست عجیب خانگی نصیب سبز پوش های خیبر می شد.
شاگردان فراز کمالوند که هیچ بردی در مسابقات خانگی این فصل به دست نیاورده و امروز به دنبال کسب برتری در روز میزبانی از چادرملو اردکان بودند، در نیمه نخست علی‌رغم حملاتی که داشتند، در زدن گل ناکام ماندند و البته خوش‌شانس بودند که دو فرصت جدی حریف‌شان هم راهی به دروازه پیدا نکرد.
در نیمه دوم شاگردان سعید اخباری شروع بهتری داشتند و در کنار اینکه توپ و میدان را در اختیار گرفتند، شانس خود را هم با حملاتِ نه چندان جدی برای گلزنی امتحان کردند که البته در این بین، یکی از موقعیت‌های چادرملو با بدشانسی تبدیل به گل نشد.
چادرملو نزدیک بود در دقیقه ۶۳ روی یک ضربه چیپ به گل برسد که کمال‌الدین نیک‌خوی، مدافع خیبر خرم‌آباد اشتباه خود را جبران کرد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و اجازه نداد شاگردان اخباری به گل اول برسند.
شاگردان کمالوند که تا زمان این حمله چادرملو هیچ فرصت خطرناکی نداشتند و نمایش متفاوتی از نیمه اول ارائه کرده بودند، در دقیقه ۶۵ بهترین شانس برای زدن گل اول را هدر دادند و روی شوت ریباند شده میلاد کمندانی و ضربه سینا حاتمی در مقابل دروازه خالی چادرملو که به تیرک افقی اصابت کرد و دفع شد، نتوانستند به گل برسند.
لحظاتی پس از این موقعیت هم خیبر خرم‌آباد دو حمله جدی و پیاپی ترتیب داد که نمایش خوب خط دفاعی و گلر چادرملو اجازه نداد شاگردان کمالوند به گل دست پیدا کنند.
بازی از تب و تاب افتاد و تعویض‌های سرمربی دو تیم نیز به جز دو موقعیت نصف و نیمه، ثمری نداشت و راهی به دروازه پیدا نکرد و یک صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۸۵ برای خیبر نیز پنالتی تشخیص داده نشد. تا این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و فراز کمالوند نتواند به نخستین برد خانگی خود در این فصل برسد.
تیم خیبر خرم‌آباد با تساوی بدون گل در این دیدار خانگی در امتیاز ۱۲ با تیم‌های سایپا، خوشه طلایی ساوه و پارس جنوبی جم برابر شد و چادرملو اردکان نیز با ۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم ماند.
این بازی به قضاوت سید علی اصغر مومنی با کمک امید افخمی-هیوا بهمنی-امین خداداد با نظارت علی اکبر جهانیوبرگزاری محمد رضا پورهاد   برگزار شد.
خیبر خرم آباد:کورش ملکی ،محسن طرحانی،مجتبی لطفی ،مهرداد قنبری،سینا حاتمی (بابا محمدی)،میلاد کمندانی(علی فاتح)،کمالدین نیک خوی،حجت اسلامی (محمد رضا پور محمد)،پوریا غلامی،حسین شهابی(رضا صدری)،مهران امیری(محمدرضا زینال خیری)سرمربی :فراز کمالوند سرپرست :کیانوش کهزادی
چادر ملو اردکان :گودرز داودی،سعید محمد فرد،امید سام کن،میلاد قربان زاده،علی خدادای،رامین داودی(ابوالفضل بابادی عکاشه)،آرش مهری بابادی(مصطفی کیانی )،رضا محمود آبادی(رضامروانی )،پوریا بالی لاشک،رضادهقان،میلادمحسنی سرمربی :سعید اخباری سرپرست :محمد کاظمی
در حاشیه :
در دقیقه ۶۸ بازی بخاطر حضور تماشاگران،حدود ۱۰ دقیقه متوقف شد ولی مجددا به جریان افتاد ودر پایان بازی برخی هواداران ناراضی خیبر با شعار بر علیه کادر فنی و فراز کمالوند خواستار اخراج وی شدند .

سه شنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱
* فجر سپاسی شیراز ۱۱ – امید وحدت صفر
* دریا بابل یک – خلیج فارس ماهشهر صفر
* سایپا یک – ون پارس اصفهان صفر
* مس شهر بابک یک – شمس آذر قزوین یک
* پارس جنوبی جم صفر _ آرمان گهر یک
* استقلال ملاثانی یک – خوشه طلایی ساوه یک

چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱
* خیبرم خرم آباد صفر – چادر ملو اردکان صفر
* شهرداری آستارا صفر – استقلال خوزستان صفر
* شهرداری همدان ۳ – چوکا تالش صفر

پیروزی پرگل شهرداری همدان و توقف استقلال/ ادامه فرصت‌سوزی خیبر