در هفته  پنجم  لیگ دسته  اول فوتبال  ایران خیبر خرم‌آباد  در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ون‌پارس اصفهان رفت و برابر این تیم با تک گل سینا حاتمی  به یک پیروزی شیرین تر از گز دست یافت.
به گزارش اختصاصی  صدای منتقد، در جریان هفته پنجم مسابقات لیگ آزادگان ایران، خیبر خرم‌آباددر ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم تازه لیگ یکی شده ون‌پارس اصفهان رفت  در این دیدار شاگردان فراز کمالوند که برای قرار گرفتن در جمع مدعیان برای پیروزی به اصفهان لشگر کشی کرده بودند بازی را هجومی آغاز کردند.
در دقیقه 3این دیدار بدنبال خطای مدافع ون پارس بر روی حسین شهابی مهاجم آینده دار خیبر یک ضربه پنالتی نصیب خیبر شد که باز هم فرصت سوزی در پنالتی با ضربه بی دقت محمد رضا پور محمد توسط دروازبان ون پارس مهار شد .
در ادامه بازی خیبر باز هم دست از حملات پر دامنه خود نکشید ودر دقیقه 38روی ضربه زیبا ودیدنی سینا حاتمی مهاجم بروجردی و با آینده خود به گل دست یافت .
در نیمه دوم خیبر برای حفظ پیروزی و زدن گل های بیشتر و  ون پارس اصفهان برای فرار از شکست به میدان آمدند وبازی زیبا و تماشایی به نمایش گذاشتند.
خیبر در دقایق 66،78 و 89می توانست به گل دست یابد که موقعیت ها توسط حسین شهابی،مهرداد قنبری و زینال خیری از دست رفت و تیم ون پارس هم در دقایق 55،67،88و93می توانست به گل تساوی دست یابد که کورش ملکی دروازبان با تجربه وبلند بالای کرمانشاهی  خیبر باز هم همچون بازی های گذشته ناجی تیم خود شد و نشان داد می تواند ستون خیبر برای صعود به لیگ برتر باشد و البته سینا حاتمی مهاجم با تکنیک و سرعتی خیبر هم با بازی خوب خود نشان داد یکی از خرید های خوب خیبر برای رسیدن به لیگ برتر است .
داوران: وحید زمانی – حمید نادری – ابوالفضل بیات – رسول اولیایب
ناظر: حبیب شیرازی
ترکیب اصلی خیبر خرم‌آباد: حجت اسلامی، مهردادقنبری، مهران امیری، کوروش ملکی، رضا صدری(محمد رضا زینال خیری)، محمدرضا پورمحمد(پوریا غلامی)، سینا حاتمی(حمید کاظمی)، حسین شهابی(محمود شفیعی)، مجتبی لطفی، محسن طرهانی، رضا علیاری(مهرداد هدایتیان) سرمربی :فراز کمالوند
ترکیب ون پارس اصفهان: احمد مهرابی، علی آزادمنش، محمد امینی، حسین فلاحیان، مرتضی نگهداری، فردین نجفی، محمد صابری پور، میثم آقایی، محمدامین کاویانی، محمدرضا شیرزادی، امیرحسین نعمتی
هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور / سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه
ون پارس اصفهان 0خیبرخرم‌آباد1
گل: سینا حاتمی ۲۸