مقصودی در تذکر شفاهی:
مشکلات خودروسازی بروجرد حل شد/ کارخانه سیمان کاشی در یک قدمی افتتاح
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش شبانه‌روزی مسئولان به ویژه رئیس جمهور مشکلات خودروسازی بروجرد حل شد و همچنین کارخانه سامان کاشی در یک قدمی افتتاح است.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی  صدای منتقد،در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: زن رکن رکین نهضت عاشورا است و خداوند اراده کرده که در جاودانه‌ترین حماسه تاریخ بانوان را سهیمی عظیم در متن واقعه بدهد و این خداست که زنان را در عاشورا با ویژگی‌های واقعی خود به تصویر کشید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: آنجا که سهم مرد مردستان عاشورا حسین بن علی (ع) غیرت رقم خورد، زن را برای امتداد پرچمداری حضرت زهرا (س) با حفظ حجاب و چادر رسالتی بی نظیر بخشید؛ چادر انتخاب برتر بانوی ایرانی اسلامی برای صیانت از امتداد خون سرخ حسین است.

وی با تبریک روز خبرنگار افزود: 17 مرداد روز خبرنگار و یادمان شهید محمود صارمی، خبرنگار جاودان شهرستان بروجرد را گرامی می‌داریم.

مقصودی یادآور شد: به لطف حضرت زهرا (س) و پیگیری‌ها و تلاش شبانه‌روزی مسئولان به ویژه رئیس جمهور مشکلات خودروسازی بروجرد حل شد و همچنین کارخانه سامان کاشی در یک قدمی افتتاح است؛ در این رابطه هر جا که مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کار پیش رفته است؛ ما بن‌بست نداریم.