فرماندار شهرستان پلدختر گفت : دستگاه های اجرایی شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی دارند و اولویت ما حفظ سلامت گردشگران و هموطنان است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، حمید خادم در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی در شهر پلدختر گفت : شهرستان پلدختر با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و غرب به مرکز کشور قرار گرفته است و از این رو بسیاری از مسافران نوروزی از این شهرستان بازدید می کنند.

وی افزود : شهرستان پلدختر با توجه به دارا بودن ۲۲۰ اثر تاریخی ، طبیعی و گردشگری ثبت شده و ۱۳۰ اثر بررسی شده ظرفیت زیادی برای پذیرانی و میزبانی از میهمانان نوروزی دارد.

فرماندار پلدختر با اشاره در نظر گرفتن محل اسکان مسافران نوروزی گفت : در شهرستان پلدختر توسط آموزش و پرورش ۱۱ مدرسه با ظرفیت ۸۰ اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در روستای قلعه نصیر در مسیر آزاد راه خرم زال اقامتگاه بوم گردی آمادگی میزبانی از گردشگران را دارد ، گفت: در سطح شهر پلدختر جهت راهنمایی مسافران نوروزی با همکاری میراث فرهنگی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری پلدختر نمایشگاه معرفی فرهنگ ، صنایع دستی و جاذبه های شهرستان برپا شده است.

خادم افزود : اورژانس پلدختر با ۱۲ پایگاه جاده ای و شهری و یک پایگاه سلامت مستقر در عوارضی چینه زال و هلال احمر شهرستان با اجرای طرح نوروزی در ۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید سگوند تنگ فنی و پایگاه خرم زال جهت حفظ سلامت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه راهداری شهرستان پلدختر با ۳ اکیپ به صورت مستمر وضعیت راه های و محورهای مواصلاتی شهرستان را پایش می کنند افزود : نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، مراکز بهداشتی و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختر هماهنگی و آمادگی کامل جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند و امیدواریم رانندگان و مسافران نوروزی نیز احتیاط لازم را داشته باشند.