نماینده ولی‌فقیه در لرستان  گفت: باید همچنان فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، رعایت اصول بهداشتی در دستور کار همه مردم باشد، به خصوص در این ماههای آخر سال که نیاز است چرخه اقتصادی اصناف، بازار و مردم همچنان با رونق باشد.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که امروز هفتم بهمن‌ماه در مصلی برگزار شد، با اشاره به اول رجب سالروز ولادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: بیان و تدوین معارف اسلامی، دعوت به عدم همکاری با غاصبان خلافت و مقابله با جریان‌های انحرافی که در آن زمان به‌وسیله دشمنان اهل‌بیت گسترش پیدا کرده بود از خدمات امام پنجم شیعیان است.

وی با اشاره به دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر ایام سرنوشت‌ساز و به‌یادماندنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که در این ایام حوادث مهمی به وقوع پیوست و منجر به تشکیل حکومت اسلامی شد.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: چند آثار فراوانی در خصوص دهه فجر و حوادث آن نوشته شده اما ناگفته‌های فراوانی از دهه فجر وجود دارد.

شاهرخی اضافه کرد: تولید فیلم و آثار هنری از حوادث دهه فجر لازم است و گروه‌های جهادی و مردمی با برنامه‌های پرمحتوا و امیدآفرین و نشاط‌آور باید نشان دهند که مردم ما همچنان در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مستحکم ایستاده‌اند.

وی با اشاره به کشتار مردم بی‌دفاع یمن، بیان کرد: مناطقی از یمن بیش از ۱۰۰ بار آماج حملات دشمنان قرار گرفته کما اینکه این حملات هفت سال ادامه دارد و دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند و در باتلاق یمن گرفتار شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا، افزود: شهر خرم‌آباد از وضعیت آبی به نارنجی رسیده است و در این ماه‌های آخر سال که باید چرخه اقتصادی اصناف با رونق باشد در صورت رسیدن به وضعیت قرمز، در رونق اقتصادی و فعالیت‌های فرهنگی اخلال می‌شود لذا مردم واکسن نوبت سوم را تزریق کنند.

شاهرخی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال و ورود به مسابقات ۲۰۲۲ قطر، افزود: اتفاق صداوسیما نیازمند بررسی و دقت دارد و اگر نفوذی‌هایی در این مورد وجود دارد با قاطعیت با آنان برخورد شود.