صبح امروز در ساعات اولیه آغاز رای گیری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری ، دکتر سیاوش بیرانوند معاون درمان ، نماینده حراست دانشگاه و نماینده فرمانداری خرم آباد از چگونگی روند برگزاری این انتخابات در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد بازدید کردند .
دکتر بیرانوند در گفتگو با خبرنگار وبدا لرستان گفت : این انتخابات هم زمان با سراسر کشور راس ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ شب با ۱۶ صندوق فعال اخذ رای ادامه خواهد داشت و در شش هیات مدیره نظام پرستاری در شهرهای خرم آباد، بروجرد ، کوهدشت ، ( الیگودرز و ازنا ) ، دورود و پلدختر برگزار که تعداد ۱۲۸ نفر کاندیدا در این دوره با هم به رقابت پرداخته و درنهایت تعداد ۵۴ نفر بعنوان اعضای این هیات ها انتخاب خواهند شد .
✍ وبدا لرستان/ عباس شیرزاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد