فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگيري ۵ نفراعضای باند سارقان جاده اي در عمليات ضربتي ماموران پليس شهرستان”دورود ” خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”یحیی الهی”در جزئيات اين خبر بیان داشت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت محموله جاده اي، ماموران انتظامي “دورود” جهت بررسي موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ “دورود” با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق شدند ۵ نفر اعضای باند سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت محموله های جاده اي، معابر و اماکن اعتراف و ۲ قبضه سلاح کمری از آنان کشف شد.
سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با افراد هنجارشکن و مخل امنیت و آسایش مردم برخود خواهد داشت.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد