مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی پلیمر خلیج فارس خرمآباد تأکید کرد: تیمی روانه لیگ برتر خواهیم کرد که از اعتبار هندبال لرستان دفاع کنیم.
به گزارش صدای منتقد ،ایرج سپهوند در گفتوگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با شایستگی به نخستین هدفمان که صعود به لیگ برتر بود، رسیدیم و در حضور هواداران و خانواده هندبال لرستان جشن راهیابی به لیگ برتر را گرفتیم.
وی با اشاره به دوران طلایی هندبال لرستان در دهه ۶۰، تصریح کرد: در لیگ برتر تیمی میبندیم که از اعتبار و قدمت هندبال لرستان دفاع کنیم.
سپهوند به پیروزی پلیمر در تمام بازیهای این فصل لیگ دسته اول اشاره کرد و افزود: تلاش میکنیم در دیدار نهایی هم به پیروزی برسیم تا روند ۱۰۰ درصد پیروزی را ادامه دهیم.
مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم ما عملکرد خوبی داشتهاند و قدردان زحمات آنان هستیم.
وی در ادامه گفت: تماشاگران هم با حضورشان در سالن مسابقات حمایت خوبی از تیم ما داشتهاند و لرستانی که شایسته حضور در لیگ برتر است را به بهترین شکل ممکن یاری کردند.
سپهوند ضمن تشکر از مجموعه شرکت پلیمر خلیج فارس اضافه کرد: دکتر حسین رحمتی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت همه جوره از باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد حمایت میکنند و ما هم تلاش میکنیم پاسخ خوبی به این حمایتها بدهیم.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد