فرهاد زیویار استاندار لرستان به صورت سرزده از کلینیک درمانی شعبه یک تامین اجتماعی خرمآباد بازدید کرد.
به گزارش صدای منتقد ؛ روز چهارشنبه فرهاد زیویار استاندار لرستان با هیات همراه به صورت سرزده از کلینیک درمانی شعبه یک تامین اجتماعی مرکز استان بازدید کرد.
زیویار در حاشیه این دیدار به خبرنگاران، اظهار کرد: این دیدار به منظور اجرای برنامه ارتباط مستقیم مسئولان با مردم از وضعیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.
وی افزود: در این دیدار مراجعان کلینیک درمانی شعبه یک تامین اجتماعی خرمآباد مطالبات و سوالات خود را مطرح کردند.
لازم به ذکر است؛ استاندار لرستان همچنین با کارکنان کلینیک درمانی شعبه یک تامین اجتماعی خرمآباد درباره وضعیت تجهیزات و امکانات این مرکز و نیز مشکلات حوزه های کاری آن ها گفتگو کرد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد