مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به مصرف ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در روز توسط لرستانیها، بر ضرورت صرفهجویی در مصرف گاز از سوی مردم تاکید کرد.
به گزارش صدای منتقد، کرم گودرزی در گفت و گو با رسانهها، اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد از سبد انرژی استان را گاز تشکیل میدهد.
وی، عنوان کرد: میزان مصرف گاز استان در بخشهای خانگی و صنعتی، حدود ۱۲ میلیون متر مکعب در روز است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان، ادامه داد: تعداد مشترکانی که امسال به جمع مشترکان گاز طبیعی لرستان اضافه شده، هفت هزار و ۹۵۰ مشترک است.
گودرزی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز در استان، گفت: کاهش یک درجهای دما میتواند حداقل شش درصد در مصرف انرژی گاز صرفه جویی شود.
وی، یادآور شد: هر سازمانی مکلف است نسبت به مدت مشابه سال قبل حداقل صرفه جویی ۱۰ درصدی داشته باشد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد