فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۳ قبضه سلاح غیر مجاز در مرکز این استان خبر داد.
به گزارش صدای منتقد، سردار یحیی الهی در گفت و گو با رسانهها اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاحهای غیرمجاز، این طرح در ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس خرم آباد به مرحله اجرا درآمد.
وی در ادامه با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۷ قاچاقچی و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج قبضه سلاح جنگی، ۱۸ قبضه سلاح شکاری و مقادیری انواع فشنگ مربوطه نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، عنوان کرد: پلیس برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرحهای پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاحهای غیرمجاز را به صورت مستمر با تمام توان در سطح این شهرستان اجرا خواهد کرد و هیچ گونه مماشاتی با مجرمان نخواهد داشت.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد