بانک رفاه کارگران در گروه بانک ها و موسسه های اعتباری در شاخص “پاسخ گویی به مشتریان در کم ترین زمان” رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در بررسی عملکرد چهار ماهه اول سال جاری بانکها و موسسه های مالی (فروردین تا تیرماه)، بانک رفاه کارگران بانک برتر کشور در شاخص “سریع ترین زمان پاسخ گویی به سوالات و درخواستهای مردمی” بوده است.
بر اساس این گزارش، زمانبندی پاسخ گویی به سوالات و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین دو روز، سریع ترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بوده است.
در گزارش این سامانه، پس از بانک رفاه کارگران، بانک های تجارت و مسکن در رتبه های بعدی قرار دارند.
شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک رفاه کارگران موفق شد با میانگین 9 روز، برترین بانک کشور در شاخص” پاسخ گویی به مشتریان در سریع ترین زمان” شود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیمرداد 26, 1404ضرورت استفاده بانکهای استان لرستان از منابع صندوق توسعه ملی برای رونق تولید
اجتماعیمرداد 25, 1404سد آبسرده؛ سکوت در عمل، فریاد در حاشیه/خانم نماینده بروجرد؛را قربانی حاشیههانکنید
اجتماعیمرداد 22, 1404با حکم استاندار لرستان : «احمد مرادپور» به عنوان مشاور استاندار منصوب شد
اخبار مهممرداد 22, 1404درخشش جوانان لرستانی در شیراز؛ ۶ مدال و یک رکوردشکنی در دوومیدانی قهرمانی کشور