مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: هدر رفت گاز در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته و از ۵.۴ درصد به ۰.۲ درصد کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقداز روابط عمومی شرکت گاز لرستان گودرزی افزود: شرکت گاز لرستان با کالیبراسیون دقیق سیستم های اندازه گیری، پایش مستمر ایستگاهای اندازه گیری بخش های صنعتی و کنتورهای خانگی، برنامه ریزی رفع نشتی و استفاده از کنتورهای ارتقا یافته موفق به کاهش هدر رفت شده است.
وی ادامه داد: کاهش هدر رفت گاز در لرستان از ۶.۴ درصد در سال ۱۳۹۹ به ۰.۱ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده که نشان دهنده عزم جدی جهت اقدامات کارشناسی، پایش جدی شبکه و تاسیسات در راستای جلوگیری از هدر رفت گاز است.
گودرزی اضافه کرد: شرکت گاز لرستان سال ۱۴۰۰ در ردیف شرکت های برتر کشور در زمینه کاهش هدر رفت گاز قرار گرفته است.
هم اکنون ۵۷۷ هزار و ۲۲۷ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، ۱۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند و سه ماهه ابتدای امسال بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک جدید گاز طبیعی در لرستان خدمات دریافت کرده اند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد