مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، با اشاره به ضرورت مدیریت بهینه بار مصرف برق در ایام اوج مصرف، از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی، فرهنگی، خدماتی و نهادهای مختلف خواست تا برنامههای خود را با جدول خاموشیهای اعلامشده هماهنگ کنند.
به گزارش صدای منتقد، سعید دولتشاه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت همکاری همهجانبه در راستای تأمین عدالت در توزیع برق اظهار داشت: برگزاری هرگونه مراسم، همایش، نمایشگاه، جشن یا برنامه عمومی باید با در نظر گرفتن زمانبندی خاموشیها صورت گیرد. در غیر این صورت، در زمان قطعی برق، امکان وصل مجدد برق به صورت موردی و خارج از برنامه وجود نخواهد داشت.
وی افزود:هدف ما حفظ پایداری شبکه و توزیع عادلانه انرژی در بین تمام مشترکان است و این امر تنها با همکاری و هماهنگی همه دستگاهها و نهادها میسر خواهد بود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان در پایان خاطرنشان کرد:از مدیران محترم تقاضا داریم قبل از تعیین زمان برگزاری برنامههای خود، با شرکت توزیع برق هماهنگی لازم را انجام دهند تا از بروز اختلال در روند فعالیتها جلوگیری شده و عدالت در مصرف و توزیع برق محقق گردد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد