مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، گفت: بیش از ۸۶۵ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کممصرف برق استان داده شد.
به گزارش صدای منتقد ؛شیرزاد جمشیدی در سخنانی با اشاره به همکاری همهجانبه مشترکین در پیکبار سال گذشته اظهار داشت: در سال قبل مبلغ ۸۶۵ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال پاداش همکاری مشترکین در سه بخش صنعتی، کشاورزی و خانگی توسط شرکت توزیع برق لرستان بهحساب بستانکاری آنها منظور شده است.
وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی مبلغ ۷۵ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال و در بخش صنعتی مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال و در بخش خانگی ۷۷۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال پاداش همکاری در حساب بستانکاری صورتحساب آنها منظور شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، یادآور شد: از هم استانیهای گرامی انتظار میرود در شرایط ناترازی تولید انرژی برق باصرفه جویی در مصرف انرژی برای پایداری شبکههای برق، شرکت توزیع برق لرستان را یاری کنند.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد