مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان بر ضرورت همکاری صنایع استان برای گذر موفق از پیک بار تابستان تاکید کرد.
به گزارش صدای منتقد؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، در جلسه هماهنگی با صنایع استان که با هدف برنامهریزی محدودیتهای تامین برق در ایام پیک بار برگزار شد، بر ضرورت همکاری و همفکری بخش صنعت برای عبور موفق از تابستان پیشرو تاکید کرد.
شیرزاد جمشیدی، در این نشست که با حضور دکتر جعفری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، و مهندس سپهوند، معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف برق در فصل تابستان و لزوم مدیریت بار شبکه، همکاری صنایع در اجرای برنامههای زمانبندی شده محدودیت مصرف، نقش تعیینکنندهای در پایداری تامین برق استان خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به اهمیت تداوم فعالیتهای تولیدی در کنار مدیریت مصرف گفت: هدف ما حفظ پایداری شبکه برق با کمترین میزان اعمال محدودیت بر صنایع است و تلاش داریم از طریق تعامل سازنده و برنامهریزی دقیق، آسیبهای احتمالی به حداقل برسد.
جمشیدی با قدردانی از همراهی صنایع استان در سالهای گذشته تصریح کرد:امیدواریم با همدلی و همکاری مجموعههای صنعتی، تابستان ۱۴۰۴ را بدون چالش جدی پشت سر بگذاریم و بتوانیم به تامین پایدار برق برای تمامی بخشهای مصرفی، به ویژه مردم عزیز استان، کمک کنیم.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد