مالک باشگاه خیبر خرمآباد گفت: زیرساختها برای حضور بانوان در ورزشگاه تختی خرمآباد فراهم است و باید شورای تامین در این خصوص تصمیمگیری کند.
به گزارش صدای منتقد ؛مسعود عبدی در گفتوگو با ایسنا بیان کرد: تمام هواداران خیبر برای ما عزیز هستند و امیدواریم شاهد حضور بانوان هم در ورزشگاه باشیم و کنار این تیم تا پای جان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: من تمام انگیزه و انرژی خودم را از هواداران میگیریم و خستگی ما با دیدن این هواداران از بین میرود و تمام نامهربانیها و ناعدالتیها را فراموش کرده و به فکر تیم خیبر هستیم.
مالک باشگاه خیبر در خصوص حضور بانوان و بانوان خبرنگار در ورزشگاه تختی برای پوشش بازیهای خیبر تصریح کرد: همچنان که بانوان در جامعه حضور دارند میتوان شرایط را مهیا کرد تا در ورزشگاه نیز حضور پیدا کنند و امیدوارم این اتفاق مبارک بیفتد.
وی با بیان اینکه البته از ابتدا با حضور بانوان در ورزشگاه موافق بودیم اما نیاز بود ورودیها و زیرساختها مهیا شود، اضافه کرد: بانوان خبرنگار علاقمند هستند در ورزشگاه حضور داشته و این تیم را دوست دارند و برای این تیم زحمت میکشند.
عبدی عنوان کرد: برای حضور بانوان در ورزشگاه باید شورای تامین تصمیمگیری کند و زیرساختها فراهم است و بازیهایی که تیم مهمان تماشاگر ندارد میتوان از حضور بانوان بهرهمند شد.
وی در پایان گفت: خوشبختانه با تساوی مقابل ذوب آهن شرایط خوبی تیم خیبر دارد و امیدواریم در ادامه با کسب نتایج دلخواه دل هوادران را شاد کنیم.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد