مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: فرهنگ مصرف بهینه برق باید در جامعه نهادینه شود.
به گزارش صدای منتقد ؛سعید دولتشاه در نشست هماندیشی با مدیران روابط عمومی شهرستانهای استان که با موضوع مدیریت بار در زمستان و پویش کاهش دو درجهای برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ مصرف بهینه برق باید در جامعه نهادینه شود و در این راستا اطلاع رسانی دقیق باید صورت بگیرد.
وی بر موضوع ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه برای گذر موفق از دوره مدیریت بار تاکید کرد.
دولتشاه ادامه داد: لازمه گذر از این دوره نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه انرژی در بین عموم مردم بوده و در این خصوص روابط عمومیها میتوانند نقش موثری ایفا کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان بیان کرد: روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی بین صنعت و مردم، نقش اساسی در اطلاعرسانی دقیق و شفاف و جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی ایفا میکنند.
وی یادآور شد: ناترازی گاز در کشور بسیار مهم است و به عبارتی تولید و مصرف در کشور متوازن نیست، برای اینکه کمک کنیم تا این چالش مدیریت شود باید فرهنگسازی صورت گیرد.
انتهای پیام
خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد