هافبک تیم خیبر خرم آباد به انتقاد از داوری دیدار مقابل پرسپولیس پرداخت.
به گزارش صدای منتقد؛ سینا خادمپور پس از شکست خیبر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: نیمه اول بازی یک طرفه بود. خیلی خوب کار کردیم. یک بر صفر هم به رختکن رفتیم.وی افزود: داور در یکی دو صحنه میتوانست صددرصد پنالتی بگیرد، به VAR هم مراجعه کرد اما نمیدانم چرا توجهی نکرد و پنالتی نگرفت. بازیکن حریف من را درو کرد. بازی با کیفیتی ارائه دادیم. بازی بعدی در خانه مهم است. انشاالله با حمایت هواداران نتیجه بگیریم.هافبک اسبق استقلال درخصوص اینکه زمزمه هایی بود که به استقلال اضافه شود و آیا پیشنهادی ارائه شده، گفت: در این یکی دو سال شرایط خیلی خوبی دارتم و از باشگاهم راضی هستم. میخواهم همین روند خوبم را ادامه بدهم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی میافتد.
وی درمورد اینکه نیمه دوم انتظار میرفت خیبر بازی را کنترل کند اما حمله میکرد، اظهار داشت: موقعیتهای خیلی خوبی در نیمه دوم داشتیم اما استفاده نکردیم و بدشانسی آوردیم. درکل فوتبال با کیفیتی ارائه دادیم. به نظرم نتیجه مساوی عادلانه بود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد