به گزارش صدای منتقد؛چند سالی هست که صنعت خودرو هم مانند گذشته ورزش کشور جای افراد سیاسی، امنیتی و آقازاده شده است مثل خیلی از روسای فدراسیون ها یا مدیران تیمهای ورزشی که یک عده افراد سیاسی یا رابطه دار برای دیده شدن یا استفاده از رانت های مالی در این مسندها قرار میگرفتند و البته هیچگاه هم موفق نمیشدند و با بدهی های چند صد میلیاردی آن صندلی را ترک میکردند.
امروزه هم صنعت خودرو و مدیران خودرویی که خیلی از آنها از سایر ارگانها و بدون تخصص وارد این صنعت شدند باعث وارد نارضایتی سهامداران و مصرفکنندگان شده اند یعنی نه خریدار راضی و نه فروشنده؟!
دولت و نظام جمهوری اسلامی اگر بدنبال اصلاحات اساسی در این صنعت میباشد باید این صنعت را بدست استخوان خورد کرده ها و متخصص و با تجربه این مجموعه ها بسپارد تا با توجه به علم و آگاهی و توانمندی که دارند بتوانند این صنعت در راه افول را پویا و سودآور نمایند.
در این راه با توجه به گمانه زنی ها و حاشیه هایی که در روزهای اخیر وجود دارد و بحث انتخاب مدیرعامل دو خودرو سازی کشور یعنی ایران خودرو و سایپا وجود دارد از آقای دکتر فرشاد مقیمی مدیر عامل ایمیدرو که خودشان از با تجربه های صنعت میباشند انتظار میرود از ریش سفیدان و با تجربه های خودروسازی با توجه به کارنامه و رزومه درخشانی که در این عرصه دارند استفاده کند.
یاداشت :محسن دهقانکار
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیخرداد 11, 1404نشست هم اندیشی سرپرست ورزش وجوانان باروسای هیات های ورزشی وبسیج ورزشکاران لرستان
اجتماعیخرداد 11, 1404هدیهای بهداشتی برای روستای سفیدکن دورود؛ بانک رفاه کارگران در مسیر مسئولیت اجتماعی
اجتماعیخرداد 11, 1404درخواست همکاری شرکت توزیع برق لرستان از مدیران دستگاهها برای هماهنگی برنامهها با جدول خاموشیها
اجتماعیخرداد 9, 1404انتقاد رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانههای لرستان از قانون مشمولیت حق بیمه خبرنگاران