استاندار لرستان بر اعمال حداکثری مشوقهای مالیاتی به مودیان مالیاتی و فعالان اقتصادی استان تأکید کرد.
به گزارش صدای منتقد؛ سید سعید شاهرخی استاندار لرستان در جلسه ستاد درآمد استان که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل اقتصاد و دارایی، اداره کل مالیاتی، معاون دادستان و سایر اعضای ستاد درآمد برگزار شد، گفت: مودیان مالیاتی استان در ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با پرداخت ۱۸۰۱ میلیارد تومان مالیات نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد مشارکت بیشتری در تأمین نقدینگی احداث زیرساختهای مهم توسعه استان از جمله سدها، راهها و بیمارستانها و راه آهن استان داشتهاند.
وی تصریح نمود: این افزایش مشارکت در پرداخت مالیات نسبت به سال قبل نشان دهنده توسعه فرهنگی و توجه مردم به مشارکت مدنی در توسعه اقتصادی و زیرساختی است.
استاندار لرستان اظهار داشت: من از مودیان مالیاتی و فعالین اقتصادی استان لرستان تشکر و امید دارم همین روند در پرداخت مالیاتی سالجاری تا پایان سال تداوم یابد.
مهندس شاهرخی در پایان گفت: به مجموعه دستگاههای وزارت اقتصاد دارایی استان بهخصوص اداره کل مالیات، حداکثر مشوقهای قانونی را در خصوص مودیان در نظر بگیرد.
انتهای پیام
خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد