درآیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت محمد باقر احمدی فرماندار خرم آباد به نمایندگی از اداره کل بیمه سلامت از خدمات مطلوب بانکی ٬تعامل چند سویه وبانک حامی حوزه درمان و سلامت از بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ؛فرماندار خرم آباد در این مراسم گفت :بانک رفاه کارگران بعنوان یکی از بانک های خدمتگذار٫سلامت محور در استان با خدمات مطلوب خود عملکرد بسیار خوبی را به جامعه هدف و مشتریان خود ارایه می دهد و شایسته تقدیر و قدر دانی است .
دکتر اسدبیگی مدیر کل بیمه سلامت لرستان نیز با تقدیر ازمدیر شعب بانک رفاه وتیم همراه در تعامل با بیمه سلامت وپزشکان حوزه سلامت،اظهار کرد: بانک رفاه کارگران یک بانک ارزش آفرین وسلامت محور است که در خدمات مطلوب بانکی به جامعه هدف وحوزه های بهداشت، درمان وسلامت از بانک های ممتاز ومشتری مدار به معنای اخص واکمل است.
وی تصریح کرد:بی شک با تعامل اداره کل بیمه سلامت و بانک رفاه کارگران استان شاهد توسعه حوزه سلامت وخدمات مطلوب درمانی در لرستان خواهیم بود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد