رئیس هیات نابینایان و کم بینایان لرستان از افتخارآفرینی ورزشکاران ومربی لرستان با کسب یک مدال طلا و یک نقره در پارالمپیک پاریس تقدیر کرد.
به گزارش صدای منتقد ؛یونس سیف رئیس هیات نابینایان و کمبینایان لرستان در گفتگوی اختصاصی با صدای منتقد از حضور ودرخشش خیره کننده دو ورزشکار پر افتخارو با استعداد لرستانی در پارالمپیک پاریس خبر داد.
وی تصریح کرد :در بزرگترین آوردگاه مسابقات جهانی یعنی پارالمپیک امیر حسین علیپور در پرتاب وزنه صاحب مدال طلا و حسن باجولوند در پرتاب دیسک با بدشانسی به مدال نقره دست یافتند و دکتر مصطفی بهرامی به عنوان مربی ارشد تیم ملی این ورزشکاران با استعداد وپر افتخار را به بهترین شکل ممکن کوچ کرد.
وی افزود :استان لرستان ۵ نماینده در پارالمپیک دارد که سه نفر عضو هیات نابینایان استان لرستان بودند.
یونس سیف خواستار حمایت استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از ورزشکاران نابینا وکم بینا استان با توجه به درخشش و کسب مدال و افتخار آفرینی صد درصدی شد.
وی افزود:لرستان سرشار از ظرفیت ها وپتانسیل های ویژه در تمام زمینه های ورزشی است وتصریح کرد: ان شاءالله شاهد درخشش وموفقیت ورزشکاران لرستان در مسابقات آتی خواهیم بود.
وی افزود: هیات نابینایان و کم بینایان لرستان با کسب دو مدال خوش رنگ ، پرافتخارترین هیات این استان در بازیهای ۲۰۲۴ پاریس است.
هم اکنون ۲۰۰ ورزشکار نابینا و کم بینا در سطح استان لرستان فعالیت دارند.
انتهای پیام
خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد