استاندار لرستان گفت: سالانه ۱۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری از مجموعه «بام خرمآباد» هزینه میشود در حالی که بهرهبرداری قابل توجهی از ظرفیت های آن نشده است.
به گزارش صدای منتقد؛ ابوطالب شفقت شامگاه شنبه در جلسه تعیین تکلیف مجموعه بام خرمآباد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، عنوان کرد: متاسفانه با وجود ظرفیت بالای مجموعه بام خرمآباد اما بهرهبرداری خاصی از آن انجام نشده است، یعنی نه درآمد و نه اشتغالی از قبل این مجموعه ایجاد نشده است.
وی بیان کرد: در حالی که بهرهبرداری قابل توجهی از ظرفیت مجموعه بام خرمآباد نشده است، سالانه حدود ۱۰ میلیارد تومان هم صرف نگهداری از این مجموعه میشود.
استاندار لرستان با بیان اینکه برای تعیین تکلیف مجموعه بام باید یک شورای راهبری تشکیل شود، گفت: شورای راهبری با مسوولیت استاندار و حضور نهادهای متولی از جمله منابع طبیعی، شهرداری، معاونت عمرانی، گردشگری و فرمانداری برای مجموعه بام تشکیل شود.
شفقت با اشاره به ضرورت ورود بخش خصوصی به مجموعه بام، افزود: باید از بخش خصوصی دعوت کنیم تا در مجموعه بام سرمایهگذاری جامعی انجام دهد.
وی گفت: حفظ طبیعت و فضای سبز مجموعه و اصول فرهنگ حاکم بر مردم از اولویتهای ما در مجموعه بام خرمآباد است.
استاندار لرستان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم ظرف دو ماه آینده به یک جمع بندی جامع در خصوص بام خرمآباد برسیم.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد