رئیس هیات فوتبال استان لرستان ازسفر رئیس فدراسیون فوتبال برای اهدای کاپ قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایران به باشگاه خیبر خرم آباد خبر داد.
به گزارش صدای منتقد ؛ ولی اله خسروی رئیس هیات فوتبال استان لرستان در گفتگوی اختصاصی باصدای منتقد گفت :دیدار دو تیم شهراز شیراز و خیبرخرم آباد در هفته پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران برای اهدای جام قهرمانی به باشگاه خیبر خرم آباد قهرمان لیگ دسته اول با حضوررئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج ،قنبرزاده نایب رئیس ، بهاروند رییس سازمان لیگ ودیگر مدیران فوتبال کشور برگزار می شود.
این بازی از هفته سی و چهارم و پایانی این مسابقات قرار بود دوشنبه ۲۱ خرداد در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود اما به خرم آباد منتقل شد تا پرونده این دوره از مسابقات بسته شود.
براساس این گزارش، تیم خیبر خرم آباد یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شد و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر دوره بیست و چهارم صعود کرد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد