کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتبال، آرای حواشی دیدار تیمهای خیبر خرمآباد و نفت و گاز گچساران را اعلام کرد که بر این اساس، تیم لرستانی در صورت تکرار تخلف ها طی ۶ ماه، یک جلسه از همراهی تماشاگران محروم میشود.
به گزارش صدای منتقد ؛ دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران فروردین ماه امسال برگزار شد که تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه از سوی تماشاگران تیم خیبر رخ داد.
در این راستا تیم فوتبال خیبر خرم آباد به یک جلسه محرومیت از همراهی و حضور تماشاگران در مسابقات خانگی محکوم شد که این رای برای مدت ۶ ماه معلق و در صورت تکرار در مسابقات بعدی به اجرا گذاشته می شود.
همچنین این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قابل تجدید نظر است.
خیبر خرمآباد سهشنبه ۲۱ فروردین در جریان هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، برابر مهمان خود نفت و گاز گچساران با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد