– فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان به عنف در شهرستان خرم آباد خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار”يحيي الهي” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي سرقت به عنف در سطح شهر خرم آباد، موضوع بصورت ويژه دردستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي ۲ نفر اعضاي باند سارقان به عنف را درسطح شهر خرم آباد که در پوشش مسافر کشی اقدام به سرقت طلاجات شهروندان مي کردند را شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به اينکه سارقان تا کنون به ۱۲ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده اند، گفت: در اين رابطه يک مالخر نيز شناسايي و دستگير شد.
سردار الهي در پايان با بيان اينکه مالباختگان شناسايي شده اند خاطر نشان کرد: پليس با قاطعيت با سارقان و متخلفان برخورد قانوني خواهد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد