استاندار لرستان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه ساخت آزاد راه خرمآباد- اراک را پیگیری کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی دوشنبه با معاون وزیر و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زیرساختهای حمل و نقل کشور دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار موضوع ادامه ساخت پروژه آزادراه خرمآباد- اراک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
یادآور میشود از ۱۳۲ کلیلومتر این آزادراه تاکنون ۶۵کیلومتر در لرستان اجرا و ۶۷کیلومتر باقی مانده ، که از این مقدار ۱۳کیلومتر در حوزه لرستان و ۵۴کیلومتر باقیمانده ،در حوزه استان مرکزی واقع است.
گفتنی است احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند.
🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان
🆔 👉 @ostandarilorestan
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد