فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارق مامورنما که با استفاده از تجهيزات پليسي اقدام به سرقت يک دستگاه خودروي سبک در يکي از استان هاي کشور کرده بود در شهرستان خرم آباد خبر داد.
به گزارش صدای منتقد، سردار”يحيي الهي” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودروي سواري جک توسط يک مامور قلابي که پس از دستبرد از محل به سمت شهرهاي جنوبي کشور متواري شده بود، شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار ماموران انتظامي خرم آباد قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران کلانتري ۱۶ خرم آباد با گشت زني هاي هدفمند با هوشياري کامل موفق به رويت و شناسايي خودروي مد نظر شده که پس از استعلام و مطمئن شدن از صحت موضوع طي يک عمليات مقتدرانه خودروي موصوف را توقيف و سارق مورد نظر دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند که پس از بازرسي از خودروي متوقف شده مقاديري البسه و تجهيزات پليسي نيز کشف شد.
فرمانده انتظامي استان لرستان ضمن بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شده است از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با افرادي که خود را پليس، مامور ادارات و يا شرکت هاي حفاظتي و مراقبتي معرفي مي کنند حتما” از آنان کارت شناسايي معتبر و در صورت لزوم حکم ماموريت از آنان بخواهند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد